The eagle has landed! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke Berg - WaarBenJij.nu The eagle has landed! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke Berg - WaarBenJij.nu

The eagle has landed!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hi mates!

:-)
Ik ben gearriveerd hoor in Auckland! Pfffff.... Wat een reis zeg, ik dacht op een gegeven moment dat we echt met het vliegtuig over het randje zouden vallen ;-)!

Bij de douane ging het allemaal hartstikke soepel, voor de deur van het vliegveld de Airbus gepakt (hoewel ik binnen 2 minuten al een lift aangeboden kreeg van een piloot maar die heb ik maar vriendelijke afgeslagen want ik mocht niet mee liften, toch??????!! -WIE zei dat ook alweer ;-)) en 40 minuten later stond ik voor het hostel. En wat een heerlijke bende is het daar! Daar ga ik echt enorm van genieten de aankomende 3 maanden hahaha...
Vanavond maar even genieten van mijn eigen kamer, helaas is die maar voor 1 nacht, morgennacht kan ik de polonaise lopen :-). Ik kan niet wachten, lopen hier een hoop jonge goden rond, met de nadruk op jong haha.

Het hostel zit midden in de stad dus ben vanmiddag gelijk nog even naar de harbour gelopen. En wow... Mooi (zie foto)! Ik moet zeggen dat het hier heel westers is en ik me gelijk wel thuis voel. Het is een mooie stad Auckland, niet heel groot, maar de haven is prachtig. Morgen heb ik nog lekker een dag om bij te komen en dan ga ik de rest van de stad verkennen. Waarna ik het dinsdag wel weer tijd vind worden om weer een stukje te vliegen... :-). Richting Fiji bijvoorbeeld... Even een paar dagen heerlijk naar het paradijs, daar heb ik nou echt zin in :-)!! Met hopelijk een paar graadjes warmer, hier is het nu rond de 19 graden, en ik hoorde dat het vandaag in Queenstown op het zuidereiland sneeuwde... :-/
Maar goed je kan niet al het geluk hebben hè ;-)

Zo dat was weer even een korte update!
Tot snel weer!

Liefs vanuit Auckland!
Xx







  • 27 Oktober 2013 - 19:20

    Ome Wim En Tante Willy:

    Marieke, we kunnen je berichten lezen. Hoe is het mogelijk he? Dus de slaappil heeft goed gewerkt. Daag

  • 27 Oktober 2013 - 20:15

    Loes & Co. :

    Hi Marieke, leuk hoor om je te volgen down under bekende plaatjes. Mooi is het daar hè? Heel veel plezier ook met de jonge goden en de polonaise rond de stapelbedden haha! We blijven je volgen hoor. X van ons allemaal.

  • 27 Oktober 2013 - 22:53

    Wijnand:

    Hoi Marieke, ik volg de lange reizen allemaal hoor. Zal wel lekker zijn als je straks op Fiji effe kan bijtanken en genieten!! Maar Auckland ziet er niet slecht uit, dus kan je ook vast van genieten. Ongelooflijk dat het hier de afgelopen dagen ook 20 graden was. Jij gaat nog genoeg zon zien en zal NL vast niet missen. Je ziet er afgetraind uit, dus die jonge goden zullen wel een paar x hun nek verdraaien denk ik. Heel veel plezier, lekker genieten en succes met alle planningen vd reizen. Ik blijf het allemaal volgen. X Wijnand

  • 27 Oktober 2013 - 23:02

    Joke:

    Hi! Wat leuk om al iets van je te horen! Dacht al....was dat voor mail ;) Geniet van je heerlijke vakantie, dan ga ik morgen weer lekker werken hahaha! Laterrrrrrrs x

  • 28 Oktober 2013 - 19:20

    Lesley:

    Hey meissie,
    Wat een wonderpil moet dat geweest zijn. Fijn dat je er niet wakker van geworden bent.
    Het geluid van kotsende mensen is 1 ding, maar wat dacht je van die lucht die nu letterlijk aan je neus voorbij is gegaan :-).
    Geniet van de jonge goden, die worden vanzelf ouder!
    Dikke kus,
    X

  • 29 Oktober 2013 - 17:59

    Sanne:

    Lieverd wie heeft gezegd dat je niet met piloten mee mocht liften! Dat zijn geen vreemde!!!
    hahaha

  • 11 November 2013 - 10:53

    Anny Jacobsen:

    Hoi Marieke,

    Daar is ie dan, even een berichtje.
    Wat een trip maak je, en als je je lekker voelt, klasse.
    Geniet van alles!
    Het gaat je goed en geniet ervan.

    gr Henny en Anny

Tags: Auckland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Live your dream!

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 3513

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2013 - 24 Januari 2014

Down Under

Landen bezocht: