Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marieke Berg - WaarBenJij.nu Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marieke Berg - WaarBenJij.nu

Het avontuur is begonnen!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 Oktober 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve allemaal,

Allereerst leuk dat jullie me volgen! En ik kijk al uit naar de reacties, dan zijn jullie allemaal toch nog een klein beetje dichtbij :-).

Ik ben net geland in Kuala Lumpur na een vlucht van ruim 12 uur. Allemaal super verlopen, de slaappil van de dokter heeft wonderen gedaan! Zo goed, dat ik de mevrouw die naast me zat geeneens heb horen overgeven vannacht, lang leve de kip maar vooral de kotszakjes haha. En daarom wil ik dus altijd aan de buitenkant zitten zodat ik nog kan vluchten als t nodig is... moet je alleen niet half bewusteloos ernaast hangen ;-)

Nu een kwestie van wachten wachten wachten.. En jullie weten hoe geduldig ik ben dus dat kost geen enkele moeite. Over 6 uur gaan we weer verder richting Auckland, uurtje of 11 vliegen. Ik kan niet wachten!! Tot ik in Auckland ben dan... Heb in het vliegtuig alweer geweldige verhalen erover gehoord! Heerlijk vooruitzicht!!

Hier is het ook al lekker met 30 graden dus we gaan de goede kant al op. Zit je dan met je dikke wintertrui aan :-). Die gaan we zo snel mogelijk uitdoen en ver onderin de tas stoppen om hem over 3 maanden er pas weer uit te halen! Joehoe! Hopen dat ie er nog in past :-)

Nou jongens, so far so good dus. Ik hou jullie op de hoogte van het avontuur!
Tot snel!!

Liefs,
Marieke
XXX

  • 27 Oktober 2013 - 09:03

    Lianne:

    Eey lieffie. Dus je avontuur is begonnen! Spannend!!!! Ik ben benieuwd naar je verhalen. En ik hoop dat je een super tijd hebt. Ga lekker genieten en let goed op jezelf. We denken aan je. En niet verliefd worden op een kangaroe he. Hahaha. En ook niet op een vent van daar. Anders emigreer je nog. Nou schatje have fun en maak er wat moois van. Dikke kus van mij en tycho

  • 27 Oktober 2013 - 11:04

    Petra Van Vessem:

    Hè Miep,

    Je bent alleen al onderweg en het kan alleen maar beter worden hahahaha.
    Het wachten is vast en zeker de moeite waard! Zeker als je weet dat het in Nederland maandag gaat stormen!

    Goede Reis nog en ik kijk uit naar je reisverslagen en foto's

    Groeten Peet

  • 27 Oktober 2013 - 11:44

    Sanne :

    Mop,

    Wat fijn dat die pil geholpen heeft. Ik zie je al helemaal zitten wahaha.
    Wij zijn naar die naakte mannen geweest. Och Mariek je had in je broek gepiest......was vreselijk!!
    Na 3 kwartier naar Veenendaal gegaan! Zodra je app het doet zal ik ff wat foto's sturen! Kan je lachuh!
    Nou schat, snel weer schrijven! I love it!!!!

    Dikke Kus

  • 27 Oktober 2013 - 14:42

    Cees:

    Hee levensgenietster, je gaat er echt van genieten daar. Prachtig land en heel heel heel veel schapen!!! Smeren hè anders blaren( eigen ervaring) op je hoofd. Zien foto met hoed wel tegemoet.

    Enjoy

  • 27 Oktober 2013 - 17:27

    Betty:

    He meissie,fijn dat het tot nu toe goed gaat. Geniet er maar lekker van ,hier waaien de bomen bijna om.Nog 11 uur en dan ben je op je voorlopige bestemming. Geniet er van en pas goed op je zelf. Dikke kus van ons hier !!

  • 27 Oktober 2013 - 19:35

    Gladys:

    Hey chicky!

    Fijn dat je goed aangekomen bent!
    En lang leve de slaappillen zeg!
    Nou ben alweer benieuwd naar je volgende verslag.........heerlijk!
    Meis, doe voorzichtig maar geniet!!;-)

    Dikke knuffel!x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Live your dream!

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 3504

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2013 - 24 Januari 2014

Down Under

Landen bezocht: